Andmed ja varustus
BMW R 1300 GS kehastab GS-i vaimu puhast olemust. Selle suhteliselt väike mass koos võimsa 145 hj boksermootori ja muljetavaldava 1300 cm³ töömahuga teeb sellest asjade mõõdupuu suurte matkaenduurode klassis. Arendustöö käigus oli eesmärgiks maksimaalne vähendamine pidevalt kasvava suuruse asemel. Tulemus: võrratu juhitavus. Hoolimata selle vähesest keerukusest on see juba seeriatootmises ulatuslikumalt varustatud kui kunagi varem. Tutvu kõigi tehniliste andmete ja rikkaliku varustusega siin.
Mootor
107 kW (145 hj) 7750 p/min juures
Kolmeosaline katalüsaator
Õhk-/vedelikjahutusega kahesilindriline neljataktiline boksermootor, millel on kaks kettülekandega BMW ShiftCami ülanukkvõlli ja tasakaalustusvõllid
106,5 mm × 73 mm
1300 cm3
149 Nm 6500 p/min juures
13,3 : 1
Elektrooniline sisselaskekollektori kütuse sissepritse
EU 5
Jõudlus/kütusekulu
üle 200 km/h
4,8 l
110 g/km
Pliivaba super, oktaaniarvuga 95; mootori juhtimise teel kohandatud oktaaniarvuga 91–98 RON/RON
Elektrisüsteem
Kolmefaasiline generaator nimivõimsusega 650 W
12V / 14 Ah, hooldusvaba AGM-aku
Jõuülekandesüsteem
märgsidur, tagaratta blokeerumist vähendava funktsiooniga, hüdrauliline
Kuuekäiguline nukksiduriga käigukast
Veovõll
BMW Motorradi DTC
TEMPOTEGIJA #SPIRITOFGS
Šassii/pidurid
Kaheosaline raamikontseptsioon, mis koosneb põhiraamist ja selle külge polditud tagumisest raamist, ennast toetav mootor
BMW Motorradi EVO Telelever, juhtraua kallutuse lahtisidestus painduva elemendi abil, keskne vedruvarras
BMW Motorradi EVO Paralever, valualumiiniumist ühepoolne kiik, kiige jätkuvtala, keskne WAD vedruvarras, pidevalt reguleeritav vedru eelpingestus
190 mm / 200 mm
1518 mm
112 mm
63,8 °
Valualumiiniumist veljed
3,00 x 19“
4.,50 x 17“
120/70 R19
170/60 R17
Kahe kettaga pidur, poolujuvad pidurikettad, Ø 310 mm, neljakolviline radiaalne pidurisadul
Ühe kettaga pidur, Ø 285 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul
BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro ( kaldele optimeeritud)
Mõõtmed/massid
850 mm
1900 mm
19 l
ligikaudu 4 l
2212 mm (üle porilaua)
1406 mm(üle tuuleklaasi)
1000 mm (üle käekaitsme)
237 kg
465 kg
228 kg
1) Määruse (EL) nr 168/2013 järgi koos kõigi töövedelikega, põhivarustusega ja tangituna vähemalt 90%-ni kasutatavast kütusepaagi mahust. 90% kasutatavast kütusepaagi mahust.
Varustus
Põhivarustus
- BMW Motorrad Connectivityga TFT-ekraan
- LED-maatriksesituled
- Päevasõidutuled
- Dünaamiline veojõukontroll (DTC)
- BMW Motorrad Full Integral ABS Pro
- Neli sõidurežiimi (Eco, Rain, Road, Enduro)
- Mäestardi assistent (HSC)
- Dünaamiline pidurdusjõukontroll (DBC)
- Dünaamiline püsikiirushoidja (DCC)
- Mootori pöördemomendi regulaator (MSR)
- Rehvirõhu kontrollsüsteem (RDC)
- Võtmeta käivitus
- Soojendusega käepidemed
- Nutitelefoni laadimiskamber koos USB-laadimispesaga
- Integreeritud suunatuledega käekaitse
Lisavarustus
- DSA (elektrooniline vedrustus koos koormuse kompenseerimise ja vedru jäikuse reguleerimise funktsiooniga)
- Sõiduki kõrguse kohanduv reguleerimine
- Soojendusega sadulad juhile ja kaassõitjale
- Pro esituli
- Täiendavad LED-esituled
- Riding Assistant
- Sepistatud enduuroveljed
- Kesklukustus
Valikulised lisatarvikud
- Vario pagasisüsteem
- Kütusepaagile asetatav kott
- Enduro allasõidutõke
- Toonitud tuuleklaasid
- Enduro esitulekaitse
- Silindripea katte kaitse
- ja palju muud